Monday, 16 October 2017

Pokemon Tcg Metagame Oorsig


Pokemon TCG Metagame Oorsig Inleiding Hallo almal! Ná sy aftrede die mafia artikels en neem 'n breek van die skryf vir die Rookmis oor die algemeen, ek is terug in volle krag (soort van). Die doel van hierdie artikel sal vir julle 'n opsomming van die huidige TCG formaat gee. Soos ek hierdie skryf, is Amerika nog aan die gang, met Wêreldkampioenskappe nader. Vir mense wat reeds aktief betrokke is by die metagame, hierdie artikel sal jy nie 'n klomp dinge wat jy nie reeds weet te vertel. Maar vir diegene wat die basiese beginsels van die spel, maar niks oor die huidige kaarte weet, dit is 'n artikel vir jou. Ek sal die beskrywing van die argetipes wat tans die gewildste. Die Tier 1 dekke, of OU dekke as jy wil. Met die amptelike Pokémon TCG aanlyn PvP simulator vrygestel later vanjaar, kon daar nie 'n beter tyd om te leer. As jy wil hê dat die basiese beginsels te leer, dan beveel ek jou die eerste Smog TCG artikel te lees. of volg 'n paar tutoriale op die amptelike webwerf. Disclaimer: Ek is nie op enige manier wat beweer dat hy 'n kenner op die spel wees. Ek het nog nooit gespeel het in 'n toernooi in die werklike lewe, en sou waarskynlik verloor die meeste goeie spelers wat doen. Wat ek wel 'n kennis van die mededingende basis. En soms wen Ek speletjies aanlyn. Net soms. Voordat Ek jou die ins en outs van die gewilde speletjies kan wys, sal ek 'n opknappingskursus gee op die kaarte wat kan gevind word in die meeste of al die dek op te rig. Dit gee jou 'n beter insig oor watter kaarte is gesoek en wat is nie te gee. Ou skool spelers kan onthou die stapelgek trekking en soek krag van Professor Oak, Bill, en Rekenaar Soek in die ou dae. Die huidige formaat se trekking en soek is nie heeltemal so dreigende as hierdie jou kaarte, maar nog steeds, in vergelyking met die voormalige metagames en ander TCGs, dit is 'n baie vinnige formaat waar jy in staat is om 'n baie belangrike stukke in jou hand en op die sal wees gebied so vroeg as op sy beurt 1. Op voorwaarde dat jy kry 'n ordentlike hand, natuurlik. Soms, in inskrywing 'n kaart se, ek kan verwys na 'n kaart wat ek nog nie verby gegaan. Moenie bekommerd wees nie, net hou op lees, en lees later weer as jy nodig het om te. Dit is alles deel van 'n groot groep van kaarte wat in mekaar pas soos 'n legkaart. Dit is 'n spel gespeel met 60 kaarte, na alles, nie net een. Kom ons neem 'n blik op die belangrikste soek kaarte eerste. Pokémon Versamelaar "Collector" is een van die beste kaarte in jou opening hand te hê. Jy kan strategie jou dek nie uit te voer sonder om uit jou Basics, selfs al is die kern van jou dek is 'n Evolved Pokémon. Drie Versamelaars 'n groot bedrag en gee jou baie buigsaamheid. Nie net kan jy soek uit die basiese vorm van jou aanvaller lyn, maar jy kan ook soek die Basiese Techs wat jou set-up help, meestal deur kom in die spel Pokémon Powers (soos Azelf en Uxie), ontwrig jou teenstander (Giratina en Mesprit), of veroorsaak ekstra skade (Crobat G). Byna elke dek moet hardloop 4 Pokémon Versamelaar kaarte. Call Energie Bel Energie 'n soortgelyke funksie om Pokémon Versamelaar voer: dit help met die opstel van. Maar in plaas van die gebruik van jou ondersteuner vir die beurt, is dit gebruik om jou aanval. Dit beteken jy kan dit gebruik op sy beurt 1, selfs as jy eerste gaan, en dit bied C Energie (wat beteken dat jy kan dit gebruik om terug te trek of aanval). Daarbenewens het die Pokémon gaan reguit na jou Bank, wat dikwels die verskil tussen 'n beurt 1 of 2 wen of verloor kan maak as jy begin met net een Basiese. Maar die nadeel is dat jy net twee Pokémon eerder as drie, en jy kan nie gebruik hulle kom in die spel Pokémon magte as die Pokémon nooit gespeel uit jou hand. Call Energie is 'n goeie keuse vir byna enige dek, maar effens minder as Pokémon versamelaar. Running 4 van beide gee jou 'n enorme kans om jou opset gaan, maar daar is baie suksesvol dekke wat minder of selfs geen hardloop. Bebe se Search, Pokémon Kommunikasie, en Luukse Ball Versamelaar en Call Energie kan nie jou vlak of Evolution kaarte, so dit is waar hierdie kaarte kom in. Hulle kan jy elke Pokémon van jou dek (met die uitsondering van 'n luukse Ball, wat enige Pokémon Lv. X nie kan kry ). Hulle het almal verskillende voor - en nadele wat pretty much vir hulself te praat, en die meeste dekke kan oor die algemeen gebruik van 'n mengsel van elke maak. Byna elke dek moet met behulp van 'n Luukse Ball, en Evolution-gebaseerde dekke moet rondhardloop 2-3 van elk van die ander twee. Tweeling is die tipies comeback kaart. Jy kry 'n twee kaarte van jou dek, maar slegs as jou teenstander is voor jou. Net 'n afskrif van hierdie handig te pas kom in elke dek, selfs die speediest, mees aanstootlike dekke moontlik. Maar dit is nog beter in stadiger dekke wat moet gee 'n paar pryse op te rig. Kores se Conspiracy Dit Ondersteuner eiehandig gestig om die lewensvatbaarheid van SP dekke, wat ek sal kommentaar lewer op later in groot detail. Dit laat jou toe om 'n sogenaamde Kores ketting, waar jy dit gebruik om te soek uit 'n ander Kores se Conspiracy totdat jy uit hulle hardloop begin. Dit gee jou toegang tot die gebreekte span Galactic Production Afrigters sowel as 'n energiebron vir 'n goeie 4 beurte in 'n ry. Dit sien 'n paar spel op dekke nie gebaseer rondom Pokémon SP, maar nie wat dikwels. Soek drie kaarte van jou dek doen ook 'n groot taak van dunner dit, die verhoging van jou kanse net topdecking wat jy nodig het. Ek het genoem sommige Pokémon met "in die spel kom" Pokémon Powers vroeër. Laat my gaan oor die twee belangrikstes. Uxie wese sê: "Wanneer jy my speel af, hervul jou hand tot 7 kaarte". Dit is 'n ongelooflike kragtige kaart wat rou trekking krag voorsien. Probeer om te speel af alles wat jy kan uit jou hand, dan val 'n Uxie om soveel kaarte te trek as moontlik is 'n baie algemene strategie. Uxie se psigiese herstel aanval kan en moet gebruik word wanneer jy 'n venster om dit te doen, want dit laat jou toe om Uxie terug in jou dek weer sit. Nie net het hierdie vry te maak 'n plek op jou Bank, maar dit laat jou ook toe om later hergebruik ingestel. Uxie word in pretty much elke dek, selfs meer so as Pokémon Versamelaar, hoewel Ek beveel die gebruik van slegs twee of drie in elk. Terwyl ons op die onderwerp van Uxie, moet jy 'n vinnige blik op te neem. Een van die, indien nie die, enkele duurste kaartjie in die formaat op die oomblik. Uxie Lv. X gly regs in die meeste dekke te danke aan Uxie om so 'n stapelvoedsel kaart. As jy die tyd om Uxie Lv. X kry op die tafel kan kry, moet jy dit te doen. Handel Off kan jy grawe deur jou dek baie vinniger. Oor die algemeen, die speler wat tydens 'n wedstryd die meeste kaarte trek het die hoogste buigsaamheid, en daarom het die beste kans om te wen. Daarbenewens Zen Blade doen 'n stewige 60 skade vir die lae koste van CC, maak dit 'n soliede nood aanvaller. Daarom is daar 'n plek vir die hele Uxie lyn in elke dek. Slegs loop 'n afskrif van hierdie, as jy dit doen. Uxie se Pixie broer. Azelf kan jy kyk na jou pryse en selfs skryf dit neer, wat jou toelaat om te beplan wat prys te neem. Dit alleen is amazing, en verminder die geluk faktor van die spel in die algemeen deur die versekering van jou laaste prys is nie die kaart wat jy gewag het vir al spel lank. Asof dit is nie verbasend genoeg, Azelf kan jy 'n kaart handel in jou hand vir een van die Pokémon-kaarte in jou pryse. Azelf kan jy net 'n enkele kopie van 'n paar kaarte, met die wete loop dat as dit beland in jou pryse, sal jy in staat wees om dit uit te vis wees. Jy moet net hardloop een van hierdie nie, maar dit behoort te wees in pretty much elke dek. Nou, ek moet twee belangrike kaarte wat Evolution versnel noem. Normaalweg is Evolution redelik beperk. Jy kan nie ontwikkel 'n Pokémon dieselfde beurt as jy dit speel af, en jy kan nie ontwikkel 'n Pokémon jy reeds dat sy beurt ontwikkel. Hierdie kaarte kan jy die reëls te omseil, en dus die bespoediging van Evolution dekke. skaars candy Skaars Candy basies sê "Evolve een van jou basiese Pokémon in 'n ooreenstemmende Fase 2 Pokémon." Jy kan dit ongeag wanneer jy gespeel dat Pokémon af, sodat hierdie kaart kan jy 'n Charmander onmiddellik ontwikkel in 'n Charizard doen, sonder om Charmeleon gebruik. Gebreekte tyd-ruimtelike En hierdie stadion basies sê "Vergeet al die reëls oor evolusie." Met 'n gebreekte tyd-ruimtelike in die spel, kan jy speel af jou Charmander, ontwikkel dit in Charmeleon, en dan reguit na al Charizard op dieselfde beurt. Gebreekte tyd-ruimtelike is 'n moet in dekke wat wil vinnige te wees en maak gebruik van evolusie, terwyl Skaars Candy is noodsaaklik in byna enige stadium 2 dek. Om op te som, as jy gaan na 'n dek te bou, moet jy byna altyd die volgende insluit op 'n minimum te beperk. - 4 Pokémon Versamelaar - 1 Luukse Ball - 1 Uxie Lv. X Daarbenewens, as jy 'n pak gebaseer op ontwikkelinge loop, dit sal wys wees om 3-4 Broken tyd-ruimtelike voeg en, in die geval van 'n Fase 2 dek, 3-4 Skaars Candy. Nou, kom ons praat oor wat jy hier gekom vir. Die beste dekke in die formaat Dit is nie noodwendig in enige volgorde. Behalwe vir die # 1 dek, wat is. 1. Luxchomp Ek sal die hele sprokie van die Pokémon SP beproewing in elk geval vertel, so ek kan net so goed doen wanneer dit gaan oor 'n SP dek. Pokémon SP is Pokémon wat ontwikkel deur smaak, maar tegnies in die TCG, hulle Basiese Pokémon. Hulle is veronderstel om te wees Pokémon besit word deur die Elite Vier, die Frontier brein, die Gym Leiers, die Kampioen, en Team Galactic. Hierdie "alingments" word aangedui deur simbole of letters agter die naam van die Pokémon se: 4, FB, GL, C, en G onderskeidelik. 'N Voorbeeld van 'n Pokémon SP sou Luxray GL wees. Normaalweg Luxray is ontwikkel uit Luxio, wat spruit voort uit Shinx. Maar Luxray GL tel as 'n basiese Pokémon, en word gespeel as sodanig. Hulle is oor die algemeen nie so sterk soos volskaalse Fase 1 of Fase 2 Pokémon, maar hulle is 'n baie sterker as hul unevolved vorms. Dit beteken dekke gebaseer rondom SP Pokémon is oor die algemeen vinnig harde slaners wat probeer om te verhoed dat die teenstander van die opstel, gewoonlik deur hulle te ontwrig en die doodmaak van die Basics voordat hulle kan ontwikkel in iets meer gevaarlik. Gelukkig vir SP dekke, was hulle gegee net die regte gereedskap vir hierdie: die SP-enjin. Hierdie term word gebruik vir Conspiracy Kores se (vroeër verduidelik) en die vier "Team Galactic Inventions" Afrigters (daar is vyf, maar die vyfde een suig, so laat ons die bestaan ​​daarvan nie hier erken). Elkeen van hierdie het 'n deurslaggewende rol in die SP dekke. Die mees basiese Galactic uitvinding SP radar. Dit is basies Bebe se Search, behalwe dit is 'n Afrigter in plaas van 'n ondersteuner is, so gebruik dit nie inmeng met die gebruik van Kores se sameswering of Pokémon versamelaar. Dit soek net uit Pokémon SP, maar vir SP dekke, wat beteken oor die algemeen kan jy soek uit byna alles behalwe Uxie en Azelf. Die meer interessant en boosdoeners is sak Draai, energie te kry, en Power Spray. Elkeen van hierdie wese cheats die spel deur omleiding n basiese reël van die spel, wat dit moontlik maak 'n SP dek om vinniger en meer ontwrigtende speel as byna enige dek in die formaat. Poke Draai jou toelaat om af te haal 'n Pokémon van die veld af, en al die daarby aangeheg kaarte. Dit beteken dat alle skade en status voorwaardes daarop is verby soos die wind. Daar is en het ander "stryk" kaarte in die formaat nie, maar hulle het almal hul nadele. Poke Draai se enigste nadeel is, weereens, dat jy kan net gebruik dit op Pokémon SP. Poke Draai is meer veelsydig as wat dit mag lyk met die eerste oogopslag, maar jy sal slegs in staat wees om te besef dat wanneer jy die ander stukke van die legkaart gesien het. Normaalweg kan jy net heg 1 Energie kaart om jou Pokémon elke hoek en draai. Energie te kry verminder die koste van aanvalle se sy houer deur C, wat nie heeltemal dieselfde as die bevestiging van meer as een keer per beurt, maar die uitwerking daarvan is redelik naby. Dikwels sal jy in staat wees om 'n aanval een beurt gebruik gouer as wat jy andersins sou, en dit laat SP Pokémon te begin veel vroeër opvallend as enigiets anders. Natuurlik, jy mag net hierdie heg aan 'n Pokémon SP. Ten slotte, daar is dalk die gemeenste Uitvinding van hulle almal: Power Spray. Dit is letterlik die enigste kaart in die spel wat jy toegelaat word om te speel tydens sy beurt jou opponent se. Dit onmiddellik blokke 'n Power jou teenstander probeer om te gebruik. Die beste gebruik word beslis onverwags stop jou teenstander uit hervul hul hand met Uxie ons stel, dikwels laat hulle met 'n klein hand en dus min opsies. Weereens, daar is dat-SP-verwante nadeel waar jy net toegelaat word om hierdie te speel as jy 3 of meer Pokémon SP in die spel. Ek moet ook 'n kort melding te Collection Aaron gee. Dit is nie naastenby so opwindend soos die ander kaarte, 'n ondersteuner wat dikwels beland wat uit deursoek met die 4de en laaste Kores. Dit is 'n herstel-kaart wat jou toelaat om te kry tot 2 in 'n kombinasie van Pokémon SP en basiese Energie kaarte terug van jou weggooi paal. Pokémon SP is relatief broos, die Basics selde bolaag 80 HP en hul vlak Up vorms skaars gaan meer as 110 HP, en 'n paar van hulle aan die brand deur Energie. So in staat is om 'n paar van daardie terug te kry is 'n seën. Hierdie kaarte sal nie so effektief soos hulle is die helfte as jy in staat is om een ​​van hulle elke hoek en draai met Kores se Conspiracy soek was nie. Met dit ondersteuner in die hand, selfs net een keer, is SP dekke prakties gewaarborg om 'n wye verskeidenheid van opsies vir baie draaie te kom. Noudat ons het gegaan oor die grondbeginsels van SP, moet ons 'n blik op die beste SP dek daar neem: Luxchomp. Dit is 'n pak gebaseer rondom Luxray GL Lv. X en Garchomp C Lv. X. Bright Kyk op die voormalige en Dragon Rush op laasgenoemde gee hierdie hoof aanvallers die vermoë om elke Pokémon op die veld jou opponent se, wat beteken dat hulle byna altyd 'n manier om 'n prys te kry aan te val. Die dek se idee is basies op te rig baie vinnig met die hulp van sameswering Kores se ontwrig die teenstander van die opstel van Power Bespuiting belangrik magte soos Uxie, en KOing hul Basiese Pokémon voordat hulle kan ontwikkel. Skade kan gesond word afgeskop met sak Draai of Garchomp C Lv. X se Healing asem, wat beteken dat, tensy jy in staat om hierdie boggers OHKO is, sal jy waarskynlik nie in staat wees om 'n prys te kry af van hulle. Die krag van Luxchomp is nie juis in sy brute krag: Garchomp en Luxray albei redelik lae skade pette (80 en 70 onderskeidelik). Hulle blink uit by buigsaamheid, te danke aan die meeste Pokémon in die dek wat gesoek word deur Pokémon Versamelaar, en byna elke kaart in die dek wat gesoek word van sameswering Kores se. Dit maak dit die beste dek nie, maar ook een van die moeilikste om korrek te speel. Hierdie buigsaamheid kan ook gevind word in tegnologie afdeling dek nie. Luxchomp lyste het dikwels 'n baie groot hoeveelheid enkele kopieë van 'n kaart. Ek sal net 'n lys van 'n paar belangrikstes. Toxicroak G (die Promo een, nie die een by Platinum) bied die dek met 'n Bakleiery-tipe wat effektief te kan doen 70 skade met net 'n psigiese energie en 'n energie te kry, solank een van jou Pokémon was KOed laaste beurt. Dit laat die dek om 'n wraak slag aan vyande swak om Veg, soos die dek se eie Luxray GL Lv. X. kry Ambipom G en Dragonite FB is albei Kleurlose aanvallers wat meestal skyn in die wedstryd teen ander SP dekke met Garchomp C. Hulle is albei voorwaardelik kan die Lv. X. OHKO Ambipom G het ook 'n paar ontwrigting gaan, met stert Kode stuur Energie jou opponent se plekke het hy dit nie wil hê nie. Dragonite FB is 'n swaarder geweer, met meer HP, meer wegbreek, en nog baie meer aanvallende koste, maar sy Mach Blow doen 80 skade aan enige Pokémon SP. Crobat G is eintlik net gebruik word vir die Flash Bite steek-Power, wat jou toelaat om 'n enkele skade toonbank sit op enige van jou opponent se Pokémon wanneer jy dit speel af. Dit mag nie klink soos baie, maar dit kan die verskil tussen 'n slag en 'n whiff wees. Dit kan weer en weer gebruik word danksy die sak Draai. Bronzong G se Galactic skakelaar kan die dek om energie rond te beweeg tussen hul Pokémon, sodat Luxchomp om aanvallers wissel baie maklik. Stel jou voor dat jy 'n Luxray GL Lv. X aktiewe met energie te kry en twee Weerlig Energie daarop, maar jy wil jou DIE BANK Garchomp C Lv. X se draak Rush hierdie beurt gebruik. Jy kan Galactic Skakel een van die Weerlig energie om Garchomp, steek Draai Luxray te stuur aan Garchomp, en heg die ander Weerlig en die energie te kry wat jy nou net opgetel om Garchomp. Lucario GL word dikwels in SP dekke as gevolg van sy Boundary Aura steek liggaam sit. Elke Pokémon van die HGSS stelle en verder het x2 swakhede, maar baie algemene Pokémon het 30 swakhede. Om behoorlik te ontgin die tipe voordeel Luxchomp het dikwels op sy teenstanders, Lucario GL draai hierdie + 30s in x2s, sodat jy soveel meer skade doen. Ek kon 'n baie meer oor Luxchomp en SP dekke skryf, maar ek dink dit is al wat jy nodig het om nou te leer ken. Al die ander is afkomstig van die speletjies te speel, en die bespreking van die speletjies. 2. Dialgachomp Ons kan net so goed kry al die SP argetipes uit die pad, terwyl hulle vars in jou gedagtes. Dialgachomp dui ons praat oor 'n pak wat gebruik Dialga G en Garchomp C, en hul Lv. Xes. In plaas daarvan om baie vinnig ontwrigting, hierdie SP variant neem 'n effens stadiger benadering tot die spel deur die skep van 'n reuse-SP tenk. Dialga G het 'n enorme 100 HP en sy vlak X het selfs 120. Die Metal tik dit toelaat om gebruik te maak van spesiale Metal Energie kaarte te maak. Vir elkeen van dié wat aan Dialga G's aangeheg, dit neem 10 minder skade as gevolg van aanvalle. Asof dit nie genoeg is nie, kan Dialga G gesond word deur Garchomp C se Healing asem steek-Power. Danksy die sak Draai, Galactic Switch, en Warp Energie of Warp Point, dit kan oor en oor weer gedoen. Dit alles duursaamheid sou nie goed wees vir enigiets wees as Dialga G het niks werd aanval met, maar gelukkig vir hierdie legendariese monster, dit is nie die geval nie. basiese vorm Dialga G se twee aanvalle. Doof doen 10 skade vir MC (net M as jy energie te kry), maar sluit jou teenstander uit Afrigters en stadion kaarte vir hulle beurt. Dit moet stadig hulle neer aansienlik, gee jou 'n paar set-up tyd. Tweede Strike is nie baie interessant, besig met 'n rou 50 vir MCC, 70 As alles wat jy dit gebruik op het 2 of meer skade tellers. Dit het 'n pragtige sinergie met Crobat G en geringe skade doof, maar dikwels jy wil om geduldig te wees en hou die teenstander "doof-gesluit". Maar as jy eers uit Dialga G Lv. X, alles verander. Die Tyd Crystal steek liggaam tot stilstand kom al die ander sak-liggame, behalwe vir diegene wat op Pokémon SP. Ek het julle nog nie bekend gestel aan 'n sak-liggame, behalwe vir Lucario GL se (wat is 'n SP), sodat jy net sal moet my woord neem vir die feit dat baie van die dekke is gebaseer rondom die sak-liggame en aanskakel soos wat dikwels spel breek vir hulle. Die aanval is dreigende maar duur, want MMCC, is dit nie 80 skade en het die potensiaal om heeltemal goed, verwyder Energie van die spel. Die beste scenario vir 'n Dialgachomp is min of meer soos volg: jy maak met Dialga G, 'n metaal Energie, en 'n energie te kry. Jy begin deur oorverdowende jou teenstander in die vergetelheid so vroeg as jou eerste Trainer beurt stop hulle uit die oprigting van so vinnig as wat hulle andersins sou. Intussen het jy 'n Pokémon Versamelaar gebruik om 'n Garchomp C, Bronzong G, en 'n ander Dialga G. gryp om hierdie tweede Dialga G, heg jy soveel spesiale metale as wat jy kan, en verkieslik 'n kundige Belt. Bo af die koste van Verwyder Lost met ander energie soos Double Kleurlose Energie as jy moet, en vind Dialga G en Lv. X vorms Garchomp C se. Wanneer jy gereed is om rommel is, jou aktiewe Dialga G sterf of is poke draai terug na veiligheid. Bring die Dialga G en vlak op, en begin dishing uit 100 skade per beurt met deskundige Belt en Verwyder Lost, die vernietiging van hul half-klaar opstel en hul energie. As jy 'n bietjie skade geneem het en wil genees, heg 'n Warp Energie om Dialga G Lv. X te bevorder Garchomp C. Galactic Skakel die Warp Energie om Garchomp C, dan Vlak Up en Healing asem weg die skade op Dialga G en Bronzong G. Ten slotte, net steek Draai die lyn Garchomp C met Warp Energie terug in jou hand en weer te bevorder Dialga G. Spoel en herhaal. Natuurlik, sal jy 'n bietjie geluk nodig, of hulp van Uxie of tweeling om al daardie gereedskap wat nodig is in jou hande te kry. Maar wanneer jy dit doen, jy in wese 'n onvernietigbare tenk wat 'n KO kry byna elke hoek en draai. Die dek het back-up skietgoed in Garchomp se draak stormloop, sowel as die verskillende Techs wat Luxchomp beskik, soos Toxicroak G, Ambipom G, ens Dit het toegang tot dieselfde SP enjin wat Luxchomp doen. Dit is 'n baie stadiger, maar nie onderskat word nie. 3. Sablelock Die derde en laaste "regte" SP argetipe (daar is 'n baie meer moontlikhede, maar jy kan nie net bedek alles). Sablelock is 'n SP dek wat gebruik maak van die Sableye van Stormfront benewens maak om 'n paar ondersteuners, afrigters, en Pokémon wat probeer om jou teenstander te verlaat sonder om iets dreigende op die veld of in hul hand gegee. Wanneer dit gebruik word, probeer jy om beheer oor kant van die veld jou opponent se neem voordat hulle kan opstel. Sableye is 'n interessante Pokémon. Die hoofrede is dit in hierdie dek is die vrye verpersoonlik aanval, wat jou toelaat om 'n ondersteuner van jou dek gebruik (sonder die gebruik van jou ondersteuner vir die beurt). Jy kan dit gebruik om jou Pokémon gryp met Pokémon Versamelaar of begin jou Kores ketting, maar die werklike "slot" deel van die dek behels nie van daardie. In plaas daarvan, die hoofgebruik is om regter of Giratina speel uit jou hand, wat albei behels beide jy en jou teenstander geskuifel hul hande in hul dek, en teken 4 nuwe kaarte. Dit moet albei laat jou met baie min hulpbronne om te werk met. Om verder te verhinder jou teenstander, kan Sableye dan Jouself n Kores se inisiatief (nie te verwar met Conspiracy). Met hierdie ondersteuner, jy flip twee muntstukke. As jy ten minste een koppe draai, kry jy om te kyk na die hand van jou teenstander en het een van die kaarte in hul hand aan die onderkant van hul dek. So gemiddeld, sal jy in die verlaat van jou teenstander met net 3 kaarte, met daardie belangrike Uxie of Pokémon Versamelaar gegooi om die onderkant van hul dek. Na ontwrig jou teenstander, wil jy dalk om seker te maak hulle herstel. Chatot G se Disrupting Spy steek-Power help met hierdie, sodat jy weer orde topdecks jou opponent se sodat hulle nie trek in enigiets belangrik. Jy kan net gebruik dit wanneer jy dit speel af, maar dit is wat die sak Draai is vir. Garchomp C maak 'n verskyning in 'n SP dek weereens, vir sy wonderlike vermoë om draak Rush enige unevolved Pokémon voordat hulle 'n bedreiging kan wees. Die gewone anti-Luxchomp kaarte soos Dragonite FB, Ambipom G, en Toxicroak G maak gewoonlik 'n verskyning in hierdie, al is dit net om die immer-ontwrigtende krag Spray brandstof. In geval 'n paar reguit-up oortreding is nodig, Sablelock lyste gewoonlik neem een ​​of albei van Honchkrow uit Hoogste Victors of Blaziken FB. Die voormalige se Riot aanval veroorsaak 30 skade plus 10 vir elke unevolved Pokémon in die spel, wat reg van 'n SP dek se stegie vir ooglopende redes. Blaziken FB se lok Flame sleep up Pokémon van bank die opponent se soos Bright Kyk Luxray GL Lv. X se doen, toe te voeg tot die ontwrigting, maar dit kan ook swaar getref en vinnig met Jet skiet. Wat dra ook by tot scariness Sablelock se is sy vermoë om te wen so vroeg as op sy beurt 1 of 2. Dit is nie net Garchomp C en Blaziken FB wat kan help om vinnig te wen, óf. Sableye se tweede aanval, oorgerus, doen 40 skade solank Sableye het meer oorblywende LP as sy teenstander, vir die lae koste van een duisternis Energie. 'N Spesiale Donker skop hierdie skade deur 50, en dit kan verder aangehelp met Crobat G en steek Draai. Sableye se sak-liggaamskragte ook die Sableye speler eers gaan, wat beteken dat dit kan eindig speletjies voor die teenstander, selfs sy eerste kaart getrek. Dit is hierdie vermoë wat die dek die ander bynaam "Sabledonk" (donking beteken wen uiters vroeë omdat die teenstander het geen DIE BANK Pokémon links) gegee het. So Sablelock het die opsie om te gaan vir die Donk, of ontwrig die teenstander heeltemal en neem die paar dinge wat hulle het daarin geslaag om af te kry redelik vinnig. As albei hierdie strategieë misluk egter Sablelock kan tot die spruitjie sonder 'n roeispaan as dit packs dikwels baie dun lyne van "regte" aanvallers soos Honchkrow. Nietemin, 'n pak wat die spel kan eindig voordat dit selfs begin is nie onderskat word nie. 4. Vilegar Noudat ons klaar is met SP dekke, is dit tyd om te delf in die wêreld van die "regte" evolusie dekke. Vilegar is omtrent so "evolutionairy" soos dit kry, as dit kombineer die magte van Gengar en Vileplume. Dit gaan oor die teenpool van 'n SP dek. AANGESIEN SP is dikwels oor die eerste treffende en gedruis van die teenstander, Vilegar neem 'n stadiger benadering. Die hele idee van die dek is om die opponent te verhoed dat die gebruik van opleiers om hulle stadiger maak deurdat dit heeltyd met 'n Vileplume van onverskrokke op die bank. Die Allergie Flower steek liggaam tot stilstand kom beide spelers van speel Afrigters glad. Die idee is dat Vilegar pakke feitlik geen Afrigters glad, terwyl die meeste ander dekke het oor die algemeen 'n baie (dink aan al die span Galactic Inventions). So, met hierdie ding op jou bank sal stadiger jou teenstander af 'n baie, terwyl Vilegar sal nie af glad vertraag. Terwyl die teenstander is 'n sittende eend met al die onspeelbaar Afrigters in hulle hand, die Gengar van Stormfront treffers hul aktiewe Pokémon met Poltergeist, doen 30 skade keer die bedrag van Ondersteuners, afrigters, en stadion kaarte in die hand van die teenstander se vir die lae koste van PC. Die sinergie hier kon nie meer voor die hand liggend te wees. Met Vileplume op die bank, sal die teenstander 'n baie harde tyd te verminder Poltergeist se skade, en ook nie in staat wees om 'n aansienlike oortreding berg af te haal óf Gengar of Vileplume, as gevolg van nie in staat is om Pokémon soek met Pokémon Kommunikasie of SP Radar, of genesing met sak Draai, of die vermindering van die aanval koste met energie te kry. Natuurlik, om twee Fase 2 lyne uit is nie 'n stukkie van die koek, veral omdat jy nie wil hê om 'n hele klomp van die Afrigters soos Skaars Candy en Pokémon Kommunikasie gebruik te bespoedig sake. Dis hoekom hierdie dek gebruik die Spiritomb van die Arceus stel. Dit is pretty much op maat van hierdie kombinasie. Spiritomb se Keystone Seal steek-liggaam presies dieselfde as Vileplume se as dit werk net wanneer Spiritomb aktief is. En terwyl Spiritomb aktief is, kan dit sy costless duisternis Grace aanval, wat jou toelaat om 'n evolusie-kaart op die top van 'n ooreenstemmende Basiese op jou bank sit van jou dek gebruik. Alle ten koste van om 'n skade toonbank op Spiritomb. Hierdie kaart versnel aansienlik tot die proses om uit te Gengar en Vileplume, terwyl dit ook die vertraging in die opponent. Die pret eindig nie daar nie. Gengar het 'n baie meer toertjies in sy mou as net Poltergeist. Met net 'n P Energie aangeheg, kan Gengar Shadow Kamer gebruik om drie skade tellers te plaas op enige van se sy teenstander Pokémon in die spel. En as jy toevallig een met 'n sak-Power kies, kry jy nog 'n drie skade tellers te plaas op dit! Dit is net 10 skade kort van moord op 'n DIE BANK Azelf, Uxie, of Crobat G dat sy werk gedoen het, en dit is presies wat jy moet gebruik Shadow kamer. Tog kan Gengar af geneem, met sy relatief lae 110 HP (lae vir 'n Fase 2, in elk geval). Maar wanneer jy neem dit af, maak seker nie te vergeet sy Floute Spel steek-Power. Elke keer as jy Knock Out Gengar met direkte skade, die Gengar speler kry om 'n muntstuk flip. En as hulle koppe te kry, ongeag geslag dood is so goed. Dit is vreeslik goedkoop, en dit kan jou te herinner aan die noodlot Bond van die video spel. Hierdie krag kan omseil word in 'n paar maniere (soos die gebruik van Crobat G's Flash byt die laaste 10 treffer punte af te neem), maar onder 'n Afrigter Lock dit is nie altyd moontlik nie. Gengar gebeur ook om 'n Lv. X dat sy HP verhoog tot 'n aansienlike 140. hê saamgestelde Pyn aanval veroorsaak 30 skade aan elke Pokémon jou teenstander het in die spel wat reeds skade aan nie, maar is nie noemenswaardig met die steil koste van PPC. Wat maak dit 'n waardevolle rol speel in 'n Vilegar dek is die vlak Down steek-Power, wat jou toelaat om af een van Vlak Up kaarte jou opponent se neem en skommel dit terug in hul dek. Dit is meestal belangrik vir Dialga G Lv. X, wie se tyd Crystal steek-Body negeer beide Spiritomb en Vileplume se afrigter sluit goedheid. Daar is selfs meer veelsydigheid om Gengar, wat werklik iets oorweeg ek reeds het meer as 3 aanvalle en 2 Poke-Powers sê, maar vir nou hierdie opsomming sal doen. Vilegar is 'n stadige dek wat baie goed doen as dit kry die slot gaan, al is dit baie kwesbaar vir swak begin as gevolg van die groot hoeveelheid van die dek ruimte die dubbele Fase 2 lyn neem. As jy nie daarin slaag om te kry 'n Afrigter slot gaan af die begin, kan jy uiteindelik word outsped en vermoor voordat jy ten volle kan opstel. Gelukkig, die Stormfront Gastly bied 'n Afrigter slot met sy pikdonker aanval, wat is 'n goeie plaasvervanger as jy nie daarin slaag om te begin met Spiritomb. 5. Lostgar Terwyl ons praat oor Gengar, moet jy ook bewus wees van die gevaar van die nuwe Lostgar dek. Lostgar is 'n pak wat gebruik maak van die nuwe moontlike oorwinning voorwaarde dat die Lost World stadion van Call of Legends bied maak. In plaas van die normale wyse (met ses pryse, KOing al hul Pokémon, of laat hulle met geen dek), Lost World toelaat dat 'n speler om hulself te verklaar die wenner as tydens hul beurt hul teenstander het 6 of meer Pokémon in die Lost Sone . Dit sou 'n groot deal nie normaalweg, aangesien die meeste Pokémon dat kaarte te stuur na die verlore Sone doen deur klop uit (wat beteken dat jy sal 'n prys in elk geval te neem). Maar dit blyk dat Nintendo wou Gengar om te bly op die top van die spel vir ewig, en dus Gengar Eerste geskep. Hierdie weergawe van die rankplant het 130 HP om te werk met, en weereens het hulle gevoel dat net met twee goeie aanvalle was nie genoeg nie. Gooi in die duisternis is hoof aanval Gengar se, wat jou toelaat om te kyk na die hand van jou teenstander en stuur soveel 'Bergen van daar na die gevreesde Lost Sone gelyk aan die bedrag van P Energie verbonde aan Gengar. Dit is die vinnigste manier vir Gengar te kry 6 van jou opponent se Pokémon in die Lost Sone. Met die hulp van Seeker (wat beide spelers dwing om af te haal 'n DIE BANK Pokémon) en Spiritomb van Legends wakker (wat jou teenstander dwing om hul hand te skuif na hul dek en trek 6 nuwe kaarte), kan jy dikwels maak seker dat baie van het teikens vir gooi. As jy nodig het om te druk op die veld sit, dan Gengar se sak-Liggaam en tweede aanval handig te pas kom. Katastrofe dat elkeen van jou opponent se Pokémon wat eindig uitgeslaan terwyl Gengar aktief sal moet gaan om die verlore Sone. Wat sal oor die algemeen beteken enigiets wat jy KO met Gengar Eerste sal bydra tot hul telling verloor Sone. Ongelukkig is die vervloek Drop aanval kos PC en plaas slegs 4 skade tellers, hoewel jy dit kan sit op jou opponent se Pokémon in enige manier wat jy wil. Oor die algemeen, sal jy wil gooi gebruik word in duisternis om verlore Sone dinge, maar soms is daar 'n Pokémon op die veld wat so lastig is dit die moeite werd om die tyd om stadig maar seker vervloek Drop hulle. Lostgar het natuurlik ook toegang tot Gengar Lv. X, wat 10 ekstra HP bied, en dat ongelooflike Vlak Down krag.

No comments:

Post a Comment